Skriva klarsyntare?

Hur kan du sitta och skriva så om andra människor när du själv har en innekatt?


Jag tycker du ska läsa inlägget en gång till istället för att dra egna slutsatser. Ditt svar du söker kan du läsa i just DETTA inlägg.

Men jag kan ta det igen.

Nattis är FÖR gammal för att göra till ute katt!
Nattis har jag INTE  tagit som katt unge då jag tycker att det är fel att stänga in dem
Skadan är redan skedd - hon är rädd för att vara ute. Och skulle man ändå släppa ut henne nu så skulle hon säkerligen bli påkörd. Det ska präglas som kattunge!
Men jag tyckte iallafall att det var snällare att låta henne bo i en stor trea än att avlivas för att hon flög på andra katter.


Detta är min ända och sista inne katt. Jag tycker det är fel att ha katter inomhus och att de inte får göra det som sina instiknkter äger åt dem att göra. Precis lika snällt är det att köpa en jakthund som aldrig ska få jaga osv.


Har du fått ditt svar eller ska jag dra det igen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0