Friskis och svettis, men det blir väl jag som kommer stå för svettis i kväll dock...

...absolut inte negativt, det är bara bra för min del.

Jag har kommit på en grejj varförjag fått så mången tuvor i håret. Det är för att blitt långt = allt för ansträngande att borsta igenom. Men men sån är jag!



Äntligen förjar vågjäveln gå åt rätt håll igen, kexchoklad-dieten är den allra bästa ;)


Daddy, back to V-ås :/


Igår då?
Det vart inte som planerat att jag skulle hoppa in i duschen och sedan somna utan Kängrun och maria förstörde mina planer genom att åka ut till Broholmen? och sedan åka hem till maria där det var både aftereight kaka och mummsig fruktsallad! 


-Undrar och klurar på varför det fanns en röd lampa där som blinkade? Eh det var nog bara stina stål som hade tråkigt.. :S




Nu då?
  • Kolla busstider till och från Västerås
  • Ringa till louise och fråga om de ha omklädningsrum på F&S, kankse dum fråga..hurr
  • Fixa så att Prutt får komma ut och kissa under tiden jag är borta, vet inte om jag hinner med 18.00 bussen
  • Packa träningskläder
  • Gå ner på stan och ta ut pengar
  • Gå längre med Brutus så att han sover då jag är borta :)

-Jag stavade nyss sover - såver, jag är nog tangentbords-dyslektiker...


Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0