Kalle Baah och Govenor Andy

på Konrads i går!
Förfest hemma hos Gunilla (alexander), så det vart jag, gunilla,hans syster (fyllechaffis) och Jocke C som drog dit. Väl där så var jockes kusin(?) där oxå, han som jag aldrig känner igen.
Han som jag alltid tror är en ny människa Men i går kände jag faktist igen honom, haha! Fast jag moddade honom att han hade skinnväst, det var inte snäll gjort. Så det kommer nog ingen tomte till mig i morgon. xD Yay!

Gårdagens roligaste kommentar:
-Det är nog som att vara bög, säkert skönt men inget man skryter om...

Hahaha! Så klockrent, kommer dock inte ihåg varför den sas men kul vare ivf



Imorgon är det julafton, det känns verkligen inte. Kommer ni ihåg hur det var när man var liten?
Pyntade granen dagen före, lyssnade på julmusik i säkert en månad innan, handlade julklappar, gjorde snöänglar och snögubbar.

Gud så skönt att jag ska jobba och slipper tänka på att det är jul över huvudtaget!
Idag ska jag jobba en timme äre tänkt, blir säkert längre tid. Planering, planering, planering. Huvva, ni som känner mig borde ju veta att jag alltid skjuter upp saker och ting som är tråkigt men måste göras så därför måste jag rulla köttbullar i kväll oxå. Det är så förbannat tråkigt!

-Jag mår illa, bakis kallas det oxå. Men jag fick bästa julklapparna i går!  en tomte, en kokbok (det var nog en pik) och ett as snyggt duschdrapperi med en stor rosa döskalle på! i´m inloved in it =D



Tessan vägrar göra O-miner på kort som vanligt

http://www.021stajl.se/





-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0