Måndag morgon

vaknade för nån halvtimme sedan...


Så skönt att vakna pigg på morgonen och gå upp och allt är tyst och stilla. Känns nästan som när man bodde i Ramnäs, ute i urskogn =)


Idag blir det att åka till V-ås!
Där ska jag köpa blablalblabla. Seriöst? Jag hatar bloggar där folk skriver ner allt vad dom köpt, ska köpa. Men hallå, som om nån är intresserad utavet? Inte jag ivf, men jag kanske är konstig. Eller som frida säger, okvinnlig.


Okvinnlig eller ej det är sån jag är ivf.
Shopping för mig ger ingen "kick" som alla andra snackar om. Jag blir mest sur och grinig, går och fikar sen går jag och äter. Bästa med att shoppa är nog att hitta nått nytt matställe.

Det första jag gör när jag kommer in i en affär är att leta på ngn stol att sätta mig ner på. Eller en trapp, det går oxå bra. '
Fast fullt så farligt är det dock (kanske) inte, inte idag när det är mkt som ska inhandlas.


Uscha, vet ni vad som är jobbigast med shopping?
Det är när man går runt i en affär, har en bild i huvudet om vad för kläder man letar efter OCH hittar det oxå!
För det betyder att man måste pallra sig till den beryktade "Provhytts kön" =S

Den kön ger mig kalla kårar, alltid massa människor och alltid är det nån som ska testa en trasa som är det fulaste man sett. Men då ska man vara tyst oxå, för det är väl inte uppskattat att när nån står i kön och ska testa så går jag fram och säger:
"Jaha, jag visste inte att de hade färgglada skurtrasor på det här stället, vart hittar man dom?"
Eller ska man det? Ja men jag menar, är det inte bättre att säga vad man tycker så slipper människan i fråga gå runt med en skurtrasa?

Nä, vet ni? Hon kankse gillar den så Tessan är tyst.


Nu ska jag ta ett varm bad och bara njuta av att jag är tokledig i dag fast Hela dagen är full späckad! Juste ska ju sola i kväll oxå, myspys! =D

-TJING

None
VÅREN KNACKAR SNART PÅ VÅRAN DÖRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0