vatten är min ända vän här i livet

Dricka vatten eller knäppa första ölen? svårt val det där... En sån här dag man bara vill till tuna udde och ligga i skuggan och halvsova. Skulle sitta rätt bra...

I går/dag vart dt att bada på malmön, hade totalt glömt bort att det var så pass långgrunt :S Men mina vänner (de kalla ölen) fixade resan ut och vart dessvärre oxå upp druckna. Magkatarr i dag? väntar och se...

Ska iväg och hämta hunden oxå:) mattes älskling... Helt sjukt att vara utan honom i ett par timmar, alltid vid min sida annars jue. Ahja han måste väl få ldigt från mig i bland han oxå.

-Tjing

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har nyligen sett skräckfilmen "Barnhemmet" El Orfanato (orginalnamnet). Den var bra inget blod eller jagad av monster utan ren skräck precis som man vill ha det.



Har du nyligen sett en film du kan rekomendera mig dvs din favoritfilm. Jag är filmälskare och behöver fler tips på bra filmer.


2008-07-27 @ 07:46:06
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0