Midsommarafton

klockan är tolv och jag ska börja platta håret...Kvällen bravader består utav en platta öl och 1l pisang:) bra för magen;) Pisangen öppnades till frukost btw så den ska drickas upp;D

Tältade i natt oxå... helt okej! Brutus var nog mest nöjd för honom fick jag lov att väcka vid nio för art få i honom medicin och gå morgon promenixen. Jag sov oxå rätt bramen nte micke... Tältet är helt klart värt pengarna..=)


-Vem e peddosmurfen? ;)



Nä nu ska kvällen sluta med att gå in i dimman och enbart ha kul å inte tänka på "the life" å sånna saker... btw jag gillar lägenheten:)


Ting, i syns i dimman mina vänner. Ha en trevlig midsommar !

Kommentarer
Postat av: Kängan

Det är jag som är peddosmurfen :D möhöhöh

2008-06-20 @ 14:00:55
URL: http://brevbararensdotter.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha nä micke har redan erkänt;)

2008-06-25 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0