Ändringar redan efter första inlägget

Är tydligen inge kalas hemma för "ungen" det var tydlisch ett bowlingkalas... Bittert, kunde varit där å spöat massa femåringar i bowling. Ända chansen man får att vinna och man tar den inte. Det är bittert!


Diskution med Kängan ute i solen och sommarminnen kom tillbax:

-Kommer i håg när jag var mindre och var ute och cykla då var det ett par småglin som nästan nyss lärt sig cykla, och jag vara bara tvungen att rejsa om dem. Jäklar va dom trampade på och skulle hindra mig ifrån att "köra om". Säger kängan asnöjd över sig själv.
-Ja det var ju jävligt moget.
-Haha, ja fast då var jag ju bara 17 år och nu har man ju växt till sig.
-Asg, okej så du vägrade låta ett par små ungar som trampade runt på sina nya cyklar vinna.
-Jo men nu är jag ju 20 då tänker man ju inte så, då försvinner lixom tävlings instinkten...

Jag säger bara en sak, bullshit ;D



Kommentarer
Postat av: Kängan!

Du.. man tänker inte på samma sätt att man ska tävla och skit när man är äldre. visst tävlingsinstinkten finns kvar men inte fan använder man dom mot några snorisar som man VET att man vinner emot. Hahaha :)

2008-03-17 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0