10 snabba:

-Cykel Klart

-Lägenhet ?maybe;)

-Brutus Klart

-Lön Klart

-Livet ?

-Snart 20....Kris

-Sovmorgon...?... Nä tydligen inte

-Tända ljus Klart

-Ladda på mobilen På tisdag

-Skönhets sömn Icke


(Ego bild dagen till ära, trött sliten men ändå lagom bra dag...)


Klockan tickar iväg, måste sova iegntligen men har resfeber för ingenting.

Jag har haft ålders nojja i dag oxå. Mer än vanligt, Micke tycker att jag är löjlig men 20 år är ganska så många år...Usch mitt nya alias är Tant Tessan.

Käkade på China i dag i arboga, mkt trevligt å super duper gott!



Nä nu ska jag på date med John Blund, var ju tvungen att skriva lite nu när Frida tjatat om mitt Icke bloggande på ett tag;) Nöjd nu?


Tjing

Kommentarer
Postat av: Marsvin

Hehe jo då:P Saknar dig:/

2008-05-24 @ 14:12:15
Postat av: Tessan

Saknar dig oxå!

2008-05-24 @ 19:19:44
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0