Klockan går, men allt kvarstår.

Klockan är 23.44 å snart om 16 minuter får jag in min fösta lön! Eller inte riktigt, men bland det första "riktiga" jobbet som gör ngn nytta för samhället...

Dom på jobbet tyckte att jag var dum i huvet som bytte från att jobba med häst till att bli personlig assistent, men det är ju ngt som jag alltid velat bli...


Löning
Shiet det känns som dagen innan julafton, så där förväntansfull som när man var liten. Man visste ju nästan alltid vad som fanns i paketen men det var ändå alltid lika spännande. Jag är trött, sov 3 timmar i natt men ändå så måste jag kolla mitt konto vid tolvslaget, känns nästan som min plikt. Konstigt nog kan jag inte förklara mig för jag är inte van att vara vaken på natten utav lycka:)

Jag vet ju vad jag kommer få i lön å det är ju inte så där jätte mkt men bättre än ingenting!


Ska allting vända?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0