Äntligen tillräkligt motiverad att blogga

Stavas tillräkligt sådär ens?                                                                           Shiet jag är trött...


Känns som jag sover hela tiden, fast ändå inte. Tänk när man var liten, man blundade-somnade och vaknade av att solen lös en i ögonen... Nostalgi is the shiet...


Det blåser ute nu så jag tror väggarna följer med vinden en vacker dag. Det skulle resultera i ekologisk AC :) Men frågan är ju om det skulle uppskattas på vintern? Ja varför inte?



Nostalgisk - http://www.youtube.com/watch?v=21rarBprNXI&feature=related



Jag avskyr att jobba helg, inga kommunalarbetare att skratta åt ,inga lingonjackor som står och diskuterar vid väntan på bussen... Nä det är nästan värt att bara jobba veckodagar och skita i helgOB bara för att mornarna är roligare:) Helt seriöst aså! Haha...


Mina grannar är konstiga, dom som jag trodde var bögar.
(Som Frida konstaterade att det var en maskulin kvinna pch feminin man)
Dom skrämmer mig, i dag när jag var hemma på lunch och skulle gå med brutus så sa han/hon en sak som fick mig att tänka...Kan väl inte stämma var min första tanke? Ahja sånt som händer, uscha mejja...


Räknade ut att inte nästa men nästnästa helg så är det löningshelg och gissa vem som ÄNTLIGEN är leeeeedig!?! :D



None Just one more evil tought ;)


Nä dax att sova, so long suckers!


-Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0