Det snöar...

... shiet i morse var jag så trött när jag var tvungen att pallra mig till kontoret fast det var min lediga dag.

Så mysigt när snönn knastrar under skorna och det är så där allderless lagom ovarmt ute :) Brutus lägger sig i snönn och tummlar runt som en valross, då kan man inte göra annat än att bara le åt honom.
Han ändrar färg till vit,totalt asså! Hela nosen full av snö. han ser helt galen ut, måste ta kort på det ngn da så ni får se:)


Bastat med öl :) kanoners!!! Haha stackars micke som får lyssna på massa tjejsnack i bastun haha! Eh han är nog van efter alla år med mig och frida...


Vet ni vad dom sa på radion i dag då? asg*

-Gå inte ut i vägen framför bilarna för det är inte säkert dom kan stanna nu när det är halt!

Som om det är lätt att stanna när det är sommar och folk hoppar ut framför bilen? haha Förbannade 08:or   XD haha!



-Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0