För Tessan är Bäst på att laga mat...

Okej det är inte sant men jag försöker ivf. Precis stoppat in allt i ugnen och tänker:

"Shiet, jag gör ju taco köttfärs i ugn, va duktigt avancert för en gångs skull. Men...eh...nått är fel !?!"

Tacokryddan är oöppnad och ligger kvar på diskbänken, inte ens saltat har jag gjort. Bra jobbat Tessan!



Får damp och kastar tacokryddan, som om det skulle göra allt bättre? haha Ahja tur att man kan skratta åt sina hjärnsläpp åtminstonde ;)




Roligaste grejjen i morse, skrattar fortfarande åt det.

Var ute med Brutus som vanligt och möter som vanligt alla som ska till skolan. Tre killar som gick i 7an? Diskuterade högt och ljudligt om hur tjejerna i 9an bettede sig och hur dom gick.

-Kolla grabbar! Jag är ***** i 9c   (killen vickar allt vad han kan på höfterna och putar med läpparna)
-
Men asså ***** sluta! Jag har mens och kommer snart att på PMS på dig! (säger den andra och spelar med..)
-Vad är PMS?    (frågar han på cykel...)
-
Jag vet inte men det värsta man kan göra när dom har det är, att ens nämna det ordet för då blir det hus i helvete!


Killarna fortsätter mot scheeleskolan och skrattar, och jag lika så....





Det har förgyllt min dag i dag kan jag lova!  HAHA!



-Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0