Gapande småknaster och hysteriska pensionärer

Shiet, var nyss och handlade.

Var så illa tvungen att pallra mig ut bland civilisationen fast jag är sjuk. Och det ångrara jag mig att jag gjorde, så fort dörrana öppnade sig på Big Inn så såg jag dem, alla gapande småknaster och hysteriska pensionärer!

Jag höll på att bli tokig, min hjärna bollade mellan tankarna : Köra över, eller gå runt...
Vissa kommentarer kunde jag bara inte hålla inne, utan kärringar som stod och pratade extra länge mitt i gången med arbetskompisar som dom ändå ser varje dag, dom fick höra ett och annat.
Plus att när jag blir sjuk så blir jag totaldöv på ena örat mer än vanligt så jag sa väl inte glåporden tyst heller åt dem...

Eh skitsamma hoppas dom vart sura och att jag förstörde deras dag, och kommer vara deras samtalsämne i morgon hela kafferasten.


Ahja sen gjorde jag nått som jag verkligen aldrig trodde om mig själv, jag gick till hälsokostbutiken :S
Jag vart på lurad  MIVI TOTAL PLUS och ECHINAFORCE.

Det förstnämnda gick väl an, men färgen går ju att diskutera. Men däremot Echinaforce! Fy fan!!! 40 droppar i ett halvt glas vatten, 5 gånger om dagen. Jag är inte kräsen men tillochmed jag som är hel täpt i näsan kände odören från de där dropparna lätt! Jag gav en liknelse till Micke om hur det smakade men här på bloggen censurerar jag det jag sa omet.


Ahja, skitsamma. Blir jag frisk av det där äcklet så äre fan värt var ända droppe som jag tvingar i mig....



Men nu är jag helt slut i kroppen efter den där rundan så det är dax för pyjamasbrallorna och en kopp med nyponsoppa

-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0