Yes fått sovit 40 mnuter ivf

bättre än ingenting



Kan inte fatta varför jag inte sover, det finns inget som jag oroar mig över och håller mig vaken heller.
Det brukar ju alltid vara det förflutna som hållit mig vaken förr...



Men nu börjar allt lixom vända igen till det positiva, jag har inget att oroa mig för egentligen men gör det ändå.

För jag har världens bästa vänner, en underbar hund som betyder mest i hela världen och jag kan äntligen efter flera år stå på egna ben utan att falla.


Mkt har jag min pappa att tacka, nån som alltid har trott på mig, trots att jag aldrig valt att följa andras fotspår utan har alltid gått min egna väg och klarat mig själv genom livet...



Läste min gamla blogg från förra året (har verkligen lite å roa mig med så här dax när alla sover..) och efter den läsningen så tänkte:

-Inte en chans! Jag klarar mig själv det har jag alltid gjort...




Jag ska till gbg nån helg oxå, det har jag verkligen bestämt mig för nu. Finns ingen plats på jorden som är så härlig som den stan. Gå runt där och uppleva gamla minnen från tonåren, mkt roligt man har haft där men det är nog mkt folket oxå. Kan fortfarande skratta åt alla minnen därifrån när man pratar med dem som var med...
shiet nä nu vart jag ännu piggare av allt skrivande = minde bra
-Nä, ska sortera tvätt får ju tvätta om 1.5 timme:D


None
Pälskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0