Det snöar redan i dag!!!

Kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och möttes av att snön föll från skyn, gud så härligt var min första tanke...





Den andra tanken var inte fullt så positiv, massa minnen som jag försökt hållit borta kommer fram. Minnen som jag trott att jag begravt för länge sen letar sig upp...


-Jag kräver ingenting men blir besviken, det ända jag ville höra var ett förlåt...


Känns som att jag skulle kunna skriva ett riktigt emo inlägg i kväll men mina tankar är mina så jag behåller inlägget opubliserat idag.

Jag tjänar inget på att dela med mig av det ändå, för ingen förstår. Eller jag skulle nog inte ens ge Er chansen att försöka förstå heller så det går hand i hand...






Nu ska jag ta mig ett varmt bad, lyssna på musik och bara vara och skita i att jag egentligen måste sova.
För jag kan ju ändå inte sova så då är det ju bättre att passa på att rå om sig själv:)




-Öppna ögonen, vem är du själv? Ingen annan kan leva ditt liv åt dig...
Morgondagens tanke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0