Helg!

Eller ja för mig ivf...

I morgon så är jag ledig och ska städa och tvätta. Har även en fika hemma hos farmor/farfar Källgren i morgon vid tio!



Shiet va skönt att bara soft starta efter sjukskrivningen med två dagar, ryggen e helt slut... Fast det tänker jag inte erkänna...

Fått hem sånna där som ger musklerna eletriska impulser för att spänningar å skit ska släppa i musklerna. Få se om det funkar, tror ju int påre med ahja...




Shiet va tråkigt det var att gå till jobbet i dag, mina mobboffer (kommunalarbetarna) hade annat för sig än att vara ute i regnet...
Därav vart min morgon bitter




Däremot vart hemgången i kväll mysko.

Mötte en gubbe med springer spaniel som snackade lika långsamt som skalman om allt och inget medans jag försökte på ett snällt men pikande sett säga att jag hade bråttom hem. (men det hade jag ju inte...)

Sen två minuter senare när jag gick mot "sjunkandeskeppet" så ropar en efterbliven kvinna i gul jacka efter mig, hon var upprörd över att hon stått bakom polisen när dom misstänkte ett brott.
Mer orkade jag inte lyssna på...
Men efter fem minuter så låtsades jag som om mobilen ringde och att jag var tvungen att gå. Otur! haha, men jag kan inte vara elak på riktigt mot konstiga människor:S
Dom verkar så ensamma på ngt vis...


Ahja hemma nu ivf och ska krypa till kojs, fy fan va skönt! ingen press att jag måste somna eller nånting :D kan inte bli bättre!
Plus att det blir en kanon helg den här helgen, fredag blire rockband och wiie turnering hemma hos kängrun och lördag får jag dra in massa cash (jobbar extra) å på kvällen ska vi fira martin som blir väldigt gammal.
Och söndag ska jag bara vara bakis och kolla på tv!


-Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0