Jag ser ingenting jag fick en kotte i ögat...

...var dagens kommentar från Ahlström


Går frid fullt genom gamal stan då ahlström på cykel vinglar till och utbrister "jag ser ingenting jag fick en kotte i ögat".
Hm... Hur många tallar och granar finns det i gamla stan? ;) haha!

Ahja kul vare ivf, sen gick vi till ´Waynes Coffe, eller hur det nu stavas, och fikade. Och glodde på folk, en hade bara ett öga å sen diskuterade vi rullatorer. . Kom fram till att om jag hade en så skulle jag sätta dit en gräsklipparmotor på min...


Juste senation! Jag var på systemet i dag oxå! Eller njae jag följde bara med in, handlade ju inget för måste göra av med det jag har redan:P





Jag har tänkt på det här ett tag och även diskutert det med flera att: 

-Blir en människa nånsin nöjd?

Läste i ett tidigare inlägg att jag var hel nöjd över att få min lägenhet, nu är man ju inte lika glad åt det som jag var då.
Det kanske jag borde vara?
Jag var missnöjd med håret då jag klippte lugg, eller ja var nöjd i tre sekunder innan jag ångrade mig. Delvis för att frida då sa att :
 -"Haha! du ser ju snäll ut"
Vilket jag verkligen inte är...
Och det erkänner jag oxå, det är mot få människor som jag är snäll emot och verkligen menart oxå.
Och varför gör jag så?

Jag var missnöjd över att jag var sjukskriven och nu när jag ska tillbaka till jobbet så blir jag ju nöjd. Nån dag ivf...

Hörde ett Så klokt ordspråk i dag att jag inte ens förstod det :S "Kastanjenträdets sista kastanj hittas alltid av en kunglighet"

Nån som kan förklarat för mig?




Haha nä nu har jag skrivit så mkt att jag är säker på att ingen ens har orkat tagit sig tid att läsa ;) haha sicken otur man kan ha då!


-Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0