Sjukskriven!!!

...fortfarande och det är värdelöst. I förmiddags så fick jag en känsla av att jag var arbetslös:S

Eller jag vet ju att jag inte är det men känslan av att bara gå hemma och inte ha nått viktigare för sig, än att hålla koll på simpsons och family guy tiderna på tv, gjorde mig nervös...



Idag har jag diskat och...eh...klippt jessica...och...kollat på tv....och...snackat med kängan...och.....eh...varit sjukskriven.

Intresseklubben antecknar;)



I morgon blire att bli bäst på rockband! Kängans coola (postis-pär) pappa har köpt det, fy fan va kul. Och weei spel! :D








Lev ditt liv medans du kan för ingen annan tänker görat åt dig, bra sakt tycker jag:)
-Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0