26/8 2009

Då är man 21 bast då!



defwaoknifw
Tant Tessan :) Ser ni alla rynkorna? ;)


Presenterna jag fick:

  • Golvlampa i silver färg
  • Locktång, Björn Axén
  • Glas
  • Tallrikar
  • Bakbunkar
  • Slev
  • Två porslinsänglar i vitt
  • Två ljus annchetter som var målade på under sidan i vitt och rosa
  • Världens sötaste kaffe burk med två valpar på
  • Halsband och örhängen till i samma stil
  • Björn Borg boxers
  • Puma mjukisar
  • Presentkort till IKEA
  • Presentkort till KICKS
  • Multi stavmixer, man kan mixa,vispa oc hacka. Olika munstycken till den altså
  • Pengar
  • Mascara
Det är ngt som jag glömt bort oxå men kommer inte påt...

Men men tack allehopa för det kanon fina presenterna! Jag är super nöjd med varenda sak jag fick!


-TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0