jag Hjärta dig

Varning för plutti nuttit inlägg:)


Snart 9 månader och fortfarande fjärilar i magen!
När man har haft en jobbig dag, kunna krypa upp brevid honom och känna tryggheten som sprider sig. Konstigt att bara hans närvaro kan göra en på bra humör på en gång.


Man lägger märke till sånna där små saker, som att han får 3 gropar på sidan av hakan när han är bekymmrad. Och så tittar han på en så där gulligt bekymmersfullt som ingen annan kan...

Blir fortfarande blyg och generad när han sjunger med i låtar från datorn rakt emot mig, tittar en djupt i ögonen så man får som massa glittrande kolsyre bubblor som går genom kroppen :)


I går var han på Lars Winnerbäck, och när han kom hem (ngt alkohol påverkad ;) ) så imiterade han scener ur Robin Hood. Hur söt som helst:)

Tänk att det finns människor som man aldrig vill ska försvinna, vill ha dom där för evigt. Man mår så bra av att höra deras skratt. De fina ögonen som jag kan sitta och titta på i evigheter. Att älska ngn så mkt att man vet att man inte kommer vara hel utan den...

Jag tröttnar lätt på människor, men Tobbe är det mest intressanta människan jag har träffat. Bland det bästa som har hänt mig! Min Tigger






-Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Mysigt =) Fin blogg

2009-12-13 @ 11:02:01
URL: http://melikelove.blogg.se/
Postat av: Jessica

Blir så glad att läsa sånt där :) Glad för din skull TT!

2009-12-14 @ 09:04:23
URL: http://ziinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0