jag uppfostrar min katt till att bli rasist, eller?

Jag är svin trött och nyss kommit hem från jobbet, surt alla festar utom jag. Men tjänar ju en massa penar istället ;) Mohaha!


Ivf så ska jag berätta ang rubriken.

Det var en gång... Bara älskar karaktmatiska inledningar, not


Kommer hem och vid dörren möts jag av katten som har en stickad neger unge i munnen! Självklart så skulle hon ha "mjukmat" dikret när jag kommer hem för hon har varit duktig och varit själv hela dagen (hon sover säkert, men ändå ni fattar?).

Sen fick hon tokspel och rejsade som attans (ja jag vet att det är skit tråkigt att läsa om en katt som äter och leker men jag måste ju inleda detta inlägg på nått vis ivf...)

Jag tar upp den stickade lilla negerpojken å ropar på Nattis

-Nattis! Ska du ha neeeeeger pojken?
-Dööööda negern, ta honom då!

-Gaaaah, döööda honom!!!

Springer båda som en tok i lägenheten och kastar den stackars negern mot väggar och tak, han blir biten och riven av monstrer katten som har gett sig fan på att döda honom!

Till saken hör att jag tänkte inte på min granne, han är en riktig blå neger. Och det är väääldigt lyhört i detta hus ska ni veta. Ooops :D haha! Jag hoppas då innerligt att han inte är hemma...

När vi lekt en stund och neger pojken har både blivit fysiskt och psykiskt misshandlad så är vi båda tröttar, går förbi hallen, ngns dörr öppnas och jag springer självklart fram till dörren och kollar i titthålet!


Min stackars granne (blå negern) smyyyger sig ut varligt från sin lägenhet tittar åt alla håll.
Han brukar smyga men inte fullt så mkt som nu, rätt roande ska ni veta ;)


Nattis jamar och jag börjar asgarva när jag ser framför mig hur Nattis uppfostras till en ras hatare och jagar massa små negerpojkar...



Som sakt jobbat 12 timmars i dag så då har man väl rätt i att ha sjuk humor antar jag:)


-Attack Nattis, attack! ;D skämt å sido det fattar ni va?


-TJING

Kommentarer
Postat av: toyo

Berätta lite om dig själv, typ var du bor etc. Vore intressant att veta varför du är så arg :)

2009-12-30 @ 16:56:23
URL: http://stizzoso.blogspot.com
Postat av: Tessan

Haha nej då bara sjukhumor tror jag:)

2009-12-31 @ 15:25:50
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: sharrebarre

du är stöööörddd!! och kan man inte skriva som en svensk ska du inte hacka på oss negerer/invandrare puss på skinkan din :)

2010-12-12 @ 21:44:45
Postat av: Göran

Jag har aldrig sett en blå neger, så grannen måste vara unik.

2011-08-10 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0