Göteborg

Har nyss varit på äventyr, min kusin var ute efter en bil.
Var och kollade på bilar i tre och en halv timme. Det vart en saab till slut.


På ena stället där dom sålde blilar så satte jag mig direkt och läste bil-tidningar. Dom jämförde Evo och Imprezan STI mot varandra.

Självfallet så vann ju då the one and only! Subaru Impreza STI


Två ungar satt brevid i lekhörnan där som blivit dumpade av sina föräldrar som kollade på bilar.
Ena ungen var  6 år och den andra 2 år. Den Dryga (6åringen) satt och satt desperat och försökte fråga ut 2 åringen som var totalt stumm...
-Hur gammal är du?
-Hallå? Jag frågade hur gammal du är!
-Hur gammal är du då?
-Jag är sex år, hur gammal är du?
-Kan du räkna?
-Kan du säga ett?
-Nähepp, men kan du säga två?
-Jag kan räkna...ett...två...tre...fem
-Hur gammal är du?
-Varför svarar du inte? Jag frågade hur gammal du är!!!!

2åringen satt bara å blå stirrade på 6åringen som frågade ut honom. Han sa inte ett ljud. Sen kom hans mamma och hämtade honom och sa till 6åringen att han inte kunde prata än....

Sen började ungjävel trackassera mig, Men att titta bort och inte svara på frågor var tydligen ingen tydlig gest att få honom att sluta prata så jag gick min väg. Medans 6åringen ropade efter mig hur gammal jag var.
Stackars hans mamma...


Nu ska jag käka med kusin:) Så jävla roligt att träffa henne igen! Vi är släkt för vi skattar åt samma saker hela tin ;)

-TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0