Min trapp

...idag när jag kom in genom porten så luktade det godisaffär! Fy fan va hemskt!


Inte äta godis, inte äta onyttigt....Träna träna träna!!!!!!!


Då äre det nästan mer uppskattat att det luktar som om ngn har rökt en holk i trappuppgången, eller nån konstig matlukt som man förnimmar med nån maträtt som innehåller tarmar, eller nått. Huvva, jag vill ha godis!!!!
Men nej, jag är trött på att vara fet så nu jävlar!
Och om min "dröm/framtidsplaner" ska funka så måste jag träna som en gnu så jag pallar pressen :D


Jag är nog sämst på att känna igen människor, både ansikten och namn. Kan träffa samma människa flera gånger och tro att jag aldrig setten :S
Det händer hela tiden, man presenterar sig och människan säger att det är tredje gången gillt... Int bra alls de sörru...

Var ute och gick med frida igår oxå och jag ska berätta att jag visste lyssnar!
Den 18 januari får du din mobil, så det så! Fast det var ngt annat som jag svarade när du frågade, som var viktigt att komma ihåg som jag totalt glömt bort...
Jäkla kärring ;) Kommer du ihåg så kan du ju meddela mig vad det nu var...

-TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0