Vet du hur många som kommer gråta på din bergavning? jag tror att du kan räkna dem på en hand, dock int en full hand

Det tar jävligt hårt att höra på omvägar, men jag är glad att det kommer fram.

Du vet precis som jag, att Katina och Brutus var de enda känsliga punkter jag någonsin hade i mitt liv. Och att på så sett utnyttja det till max är nog det dummaste Du gjort i ditt liv. Kalla mig vad du vill, men vetu?  Jag är lyckligare utan dig

Du är egoistisk och det kommer Du alltid att vara. Det är jag glad över, för det är inte så många vänner som stanner heller va?

Men det bryr Du dig inte om för Du tycker bara synd om dig själv. Och det är jag oxå glad för att Du gör, för då missar Du det roliga i livet.


Du vet att jag har rätt och det skrämmer Dig.

Så jag hoppas innerligt att Du inte ändrar på ditt liv, för det förtjänar Du inte.
Att få vara glad och lycklig är ngt som jag hoppas att Du aldrig kommer i närheten av.
 Du är i träsket, det svarta sunkiga. Där ingen annan vill vara, för det stinker egenintresse om dig. Verkligen stinker!


Du förlorade denna match, alla har gått bakom din rygg så som Du gjorde mot mig. Titta dig över axeln din, tomt va?




Tack för att Du visade vem Du egentligen var, glöm mig för jag har glömt dig.



Och nu till Denne som blir helt i extas av att sprida rykten och vidarebefodra saker som jag säger eller skriver här på bloggen. Du är ett kräk, men idag tackar jag Dig om du ser till att Hon läser detta!
Tack!


-TJING

Kommentarer
Postat av: Frida

Näääe, igen? :( Fyfan. Vill du prata finns jag på msn bruden!

2009-01-15 @ 21:57:22
Postat av: Hanna

men hu, nu gjorde du mig helt deprimerad... =/

2009-02-23 @ 22:00:11
URL: http://emeralds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0