En kass såpa

 
Jag skriver vad jag vill, det är min blogg och det kommer det fortsättningsvis vara i framtiden oxå. Punkt.


Dom som inte klarar av att läsa den har deras mänskliga rätt att avstå. Glöm aldrig det


Ska man ha två bloggar för att hjälpa er på traven kanske?
En som är sann och kommer helt från mig och en där en fantasi värld skrivs ned?

Nej skulle inte tro det, för man väljer själv vad man vill läsa.
Och ni skulle ändå läsa den andra bloggen som är sann, inte sant?

Det är som det är och acceptera det då oxå, sanningen kommer alltid fram till slut.
Så nu var detta kapitel avslutat



Ska bli kattvakt på Lördag! Ska bli jätte roligt, det är Pärlan och...eh...Tiger? Som kommer hit och bor här i drygt en vecka. Myspys hoppas det är sånna som sover i sängen:) Lägger ut bilder på dem när dom anländit.

Ska bli frisk ivf till nästa vecka, har ju inte testat poolen hemma hos daddy än.

-TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt så Tessan... bara stå på dig =P



Kattvakt... när du kunde få ha Elvira i helgen =P Hoppas du får mycke mys med kissarna. Nyfiken på bilderna sen.



Kram

2009-07-23 @ 21:21:15
Postat av: Tessan

Jag tänker kidnappa henne ngn annam helg så du kan vara ute på krogen och leka hela helgen. Eller jag kidnappar nog henne varesig du ska ut eller inte:)

2009-07-24 @ 01:39:39
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-24 @ 01:56:05
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: chelise

jaha det stod " en kass såpa" Jag råkade läsa. "En kass PÅSE". haha KASS påse :P den var bra. haha ha..

förlåt det är min natthumor xD

2009-07-24 @ 02:24:58
URL: http://chelise.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hehe aa de får du gärna göra men kan lova att leka på krogen e inte riktigt min grej. Bättre i stallet =P Kram

2009-07-24 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0