Jag är för gammal

Blir 21...

Och jag är för gammal för att:
 -kunna gå på stan och blåsa bubblor med tuggummit
-gå balansgång på trottoar kanter
-vara pissfull en vardag
-kunna åka buss med barnbiljett

Igår så förbannade jag allt för att just Jag var tvungen att växa upp, ville vara liten igen...
Känslomässigt var jag liten igår, så där när ingen förstår, utan alla ska vara så kloka och komma med sina goda råd.

Klump över hjärtat som bara vägrar lätta.


Idag är det den 9 Juli. Det händer alltid ngt den 9 varje månad.
Nummer nio har varit min tur siffra sen jag var liten och vi var på liseberg, spelade bara på nummer nio.

Det har hänt två saker i mitt liv som skedde på det nionde datumet som är negativt men det andra har ju dock varit positivt.


Idag är det den nionde igen, min tur dag! Är lycklig men jag har mkt jobb framför mig för att detta ska lösas helt, men är jag inte rädd för att jobba upp till mina mål.


Nu ska jag lägga upp en massa BRA fjortislåtar för att det ska kompromissa upp min gamla ålder!



codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="425" height="344





 







 Musiken har hög fjortisklass så lyssna och njut:)

Kommentarer
Postat av: Västeråsgurkan

Du kommer aldrig bli för gammal... va den du är och är det nån som stör sig så är de ju deras bekymmer =P



Kram

2009-07-10 @ 16:08:48
Postat av: Tessan

Hm, o vem är du då?

2009-07-11 @ 22:58:29
Postat av: Västeråsgurkan

Bara jag... Jocke =D

2009-07-11 @ 23:45:51
Postat av: Tessan

Jaha, du skulle ha skrivit gargammel så hade jag fattat på en gång haha!

2009-07-12 @ 01:00:33
Postat av: Gargamel

Gargamel... nä du ska få för Gargamel haha

Kram

2009-07-12 @ 12:00:51
Postat av: Åsa

OMFG den norska låten.. sånna är dem allihopa! Iaf dem som kommer till mig :P

2009-07-15 @ 19:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0