Finn Fem Fel

-Tokyo Hotel tröja
-Röda converse skor
-Slitna jeans 
-Sido väska
-Flint

Inget av de fyra första punkterna är fel på ngt sett, men den femte punkten stämmer inte alls in.
Detta är precis det jag såg när jag vandrade min väg över gräsmattan.

Är det ngn ålderkris eller bara en lätt utvecklingsstörning?


Vi backar tillbaka, Tokyo Hotel tröja? På en karl ( läs gubbe) ? Nej det är ngt som inte stämmer. Visst ,döm aldrig hunden efter håren, men hallå? Det är ju en stor grej att vara ett fan av dem om man är i fjortis stadiet. Men en karl (..gubbe)?

Jag funderar på vad han ville meddela alla hans medmänniskor med att välja just den stilen av utklädnad.
Är det hans sett att gentemot samhället protestera och göra revolt?


Uppmärksamheten fick han ju dock när han tillochmed vart omskriven i en blogg. Utan att han vet om det, men det är en annan femma. Konstiga människor är jäkligt intressanta, försöka förstå hur de tänker. Lista ut hur deras dilerium utspelar sig. Intressant.



Idag har jag varit och kollat när lillebror och lillesyster hade uppträdande på skolan:) lille bror var tiger och lillesyster elefant bak. Haha bästa kommentaren från Limpan:
-Asså det var ju roligt att vara rumpa men han som var framdel fes ju in i min dräkt!

lill
Stackars lillesyster:) Men sötast var dom ivf:)

nfwefnäo
Och sötaste lillebror var Tiger:D


Korten vart allt för suddiga men hade fel intsällningar på mobilen:/ Ahja ni ser ju någelunda ivf:)




-TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0