Knep och knåp

Interjuv igår, och det gick väl så där... Konstiga frågor, en fråga löd:
-Är du intresserad av dig själv?

Vad ska man svara på en sån fråga?

Och så mkt gammalt dom försökte gräva fram, vart fan ska man börja?


Världens bästa pappa körde mig dit så jag slapp vara själv, jag var så himla nervös. Tack pappa!







Jag känner mig sviken, och vad ska jag göra åt det? Ska jag tro på det andra säger, eller lyssna på det jag själv tror. Det är fiffti fiffti i mitt huvud just nu. Vill men vågar inte, lyssna eller inte...Hur ska jag få ett slut på det? Finns bara en väg att gå, men jag vill inte gå den vägen just nu.

Allt är så komplicerat just nu och livet tar allt för stora steg än vad jag hinner med. Jag vill backa tillbaka några år till den tiden jag kunde säga:
-Jag vet vem jag är och vad jag vill,. Och jag vet vad jag tycker!



-Känner jag mig själv ja det gör jag kanske väl, men jag är inte säker... |Björn Rosenström|

Jag hatar veliga människor, och sådan är jag just nu.





-Tjing

Kommentarer
Postat av: Mamma

När den dagen kommer då ens barn ska flytta hemifrån, då vill man att de säja säga:"Mamma, jag är redo! Jag kan! Jag kan flyga själv:"

....Du är redo. Jag försäkrar att du kan. Det var dags för dig att göra det. Jag tycker inte du gjorde fel som flyttade, jag önskar bara du hade valt ett annat sätt.....

Du har berg att bestiga-utan mig. Jag känner inte till din värld, jag vet inte hur dina berg ser ut.

Du har min kärlek. Du har mitt stöd och min uppmuntran. Du har min tro på att du kan allt du vill - vad det nu må vara.

Det är allt jag kan ge dig nu. Jag har gjort mitt bästa som mamma. Jag vet att jag svikit dig ibland, det går inte att undvika när man ska uppfostra en människa - särskilt som man inte är mer än människa själv och fortfarande på väg uppför sina egna berg.

Det bästa du kan göra är att tro på dig själv. Var inte rädd att försöka. Var inte rädd att misslyckas... På´n igen, bara.....

Min Kärlek och omsorg följer dig.

Min dotter, Älskar dig!

Kramar mamma

2009-06-04 @ 18:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0