Flottyr svamp, hej hej!

Abho, vad gör du nu?  Haha, kängan gjort att jag fått en låt på hjärnan, och den är INTE bra! Haha!

Yes, akohol inhandlat och Wii väntar. Rockband is the grej, och Jag kommer att vinna;)


Kängan är en möbeltass, haha! Men men snyggt som attans vart det!
Jag var så jävla nära på att pierca mig idag. Gah jag vill ha men törs int, CHICKEN x] haha!


Ska hoppa i badet, fryser som en gnu... fast fryser ju nästan jämt ändå så :P

* Jag vaknade upp klockan sex, gick upp ur sängen och tog på mig min Rolex. Satte på mig en skjotra och skor, tog upp telefonen och ringde min bror.
-Hallå ska vi dra till systemet? Köpa lite bira och bli av med problemet?
-Yes siiiiir..
-Niiice!*

Som sakt låten sitter på hjärnan xD


-TJING

Kommentarer
Postat av: Kängan

erkänn att du kommer ihåg "flottyrsvamp hej hej" nu?

hehehe du är chicken. bara betala och sen ner och få få en stav i huden så är det klart sen ;D

2009-03-15 @ 13:08:35
URL: http://brevbararensdotter.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha ja efter ett tag så vaknade hmaster till lif igen xD haha!



Gah! nä jag e en noob:S

2009-03-15 @ 19:06:40
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0