Jordgubbar och vispgrädde KRIG! ;D

Ont i ryggen och är sjukskriven men blir riktigt bortskämd kan jag lova:)

Torsdag var en skitdag då allt kändes totalt nedkörd i botten. Men min ängel Frida Morsing finns alltid där när man behöver henne. Får mig alltid att ha ett leende på läpparna. Även de tiderna man bara vill dra täcket över huvudet och gråta bort dagen, då finns hon alltid där och "drar" upp en ur gropen man har grävit ner sig i.
Underbar människa!

Finns ännu en till människa som oxå ligger mig varmt om hjärtat, Tobbe <3 Precis som Frida så behöver han inte göra mkt för att göra mig glad. Min Tigger!


Och självklart så finns alltid min familj där oxå. Pappa(världens bästa oxå) Maina, Limpan och Pallvin :) Jag är lycklig och evigt tacksam att jag har er...


Sommaren närmar sig med storm steg, och det är inte fy skam:) SOL och BAD är vad jag vill ha!


Hoppas ni får en über bra helg allehopa!

-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0