KÖPINGS CRUSING, ur en nykter synvinkel

21.07
En raggare ropar:
-Tjena Bruuuden, ska du hoppa in i bilen och få dig en riktig åkt tur?? *Blink blink*

Va fan förväntar dom sig? Raggare är oftast bottenskrapet i vårat samhälle, inte alla men nästan. Hur kan det fula/feta/fulla svinen ens bli chockade när man svarar:
-Om jag vore så ful som du så skulle jag vara glad om jag ens fick med mig en blind människa i säng...

Och hur kan dom då ens bli sura när dom fått det svaret? Dom borde väl vara vana?
Eller finns det verkligen sånna där små raggar horor som lätt hade sprungit dit och hoppat in i bilen? Usch, vilken vriden verklighets uppfattning dom borde lida av. Men mest synd om dem


21.11
En tjej iklädd i enbart den rosa nyansen, står i buskarna.

Hon spyr ner hennes poröst bleka hår. Skorna är bort tappade (av tagna?) så hennes tår badar nu i? Japp, spya...
Bakom henne står hennes tvillingsyster?
Ursäkta men fjortisar har en tendens att se likadana ut så dom kankse inte var släkt egentligen...
Hennes "tvillingsyster" är upprörd över att klockan bara är nio .Vin flaskan de skulle ha delat på ligger nu i en blandning av magsyra och matrester på marken. Hon är även upprörd över att kille på andra sidan gatan inte svarade henne när hon ropade.
Hon konstaterar för hennes spyende tvilling att "Han var ändå för gamal för mig". (Var hon kanske en sån där raggar hora?? 0.o )

Det sista jag hörde var:
-Ska du spy mera så tänker jag gå själv!



Charmerande, inte sant?




Hoppas ni "normala" människor hade en rolig kväll ivf, det hade nog inte blondinen och hennes tvilling. Mohaha!


-TJING

Kommentarer
Postat av: Åsa

hähä! Man måste ju bara älska fjortisarna... ja eller inte! men jag fick mig ju iaf ett gott skratt av det du skrev :-)

2009-05-16 @ 22:56:39
Postat av: Ziinken

ahahahaha! Sånt där måste ju filmas :D

2009-05-18 @ 14:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0