Saknade minnen...


Mattes solstråle <3


Som Älskade pannkakor!


Lika morgon trött som matte? ;)


Som sakt, han gillade pannkakor...


Brors hund Bosse och Brutus


SOMMAR!!! ingen bild kan förklara sommar så som den här gör:)



Nä nu vill jag ha sommar, men konstigt att ha en sommar utan Brutus. Jag puttar ju alltid allt jobbigt framför mig men ibland så dyker det bara upp. Det är med både stor sorg och med stor glädje att kolla på gamla bilder på honom. Filmerna vågar jag faktist inte se, vet inte om jag orkar det.

Den sista bilden är en sån bild som etsar sig fast på hornhinnan. Blir hur glad som helst av den! Betyda <3

Älskar er:)

-TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt Brutus är! Jag vill att du ska skaffa skype så vi kan prata med varandra!!! Kram!

2009-05-06 @ 18:01:33
Postat av: Tessan

Mh världens sötaste var han:) skype ska jag fixa!



Hörru kusin du suger på att vara anonym;)Eller vill inte min blogg fortfarande acceptera ditt namn?



Kramiis! <3<3

2009-05-06 @ 18:04:13
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Åsa

din blogg gillar inte mitt namn, anonym kan jag ju inte vara för du fattar ju visst iaf vem det är :p

2009-05-10 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0