Somna?

Hade ett långt och givande samtal med Maina  igår. Hon har absolut rätt i det hon säger, men det är jobbigt när tankarna håller mig vaken om nätterna.
Det är en blandning av besvikelse och aggritioner. Men för mkt tankar och för lite prat, blir bara tyst när jag blir arg. Jag vet det, men öppnar jag käften nu så lovar jag att orden tar inte slut.

Ena stunden totalt besviken och andra sekunden arg som ett bi, vad hade jag gjort dig?

Jag vet att folk tycker att jag ska skita i "vissa" människor hädan efter men jag vill inte inse vad dom gör emot mig.
Vad hade jag gjort dig?Jag är blåögd, men varför?



Nu vet jag ivf vart jag står, det är smärtsamt, men tack.


-...tjing


Förbannade mardrömmar, försvinn!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tell me if you wanna talk!

2009-05-19 @ 14:36:40
URL: http://jagheterfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0