I.D.I.O.T

Kände mig trött, ögonen föll ihop mer och mera...



- ahAhA!!!! Every time I see you...



Och där var musiken igång igen!



Fy fan, jävla gubb-jävel. Han har ju varit tyst nån timme men nue...? Nä nu vaknade han igen, suck




Jag funderar starkt på att starta min cd oxå, att lyssna på  dansband ger mig huvudvärk. Och inte ens polisen kan gör ngt. Och jag förstår dem, han är ju vräkt så dom kan inte göra mera...tyvärr...
Dom som ringer på, skrattar han bara åt och smäller igen dörren åt.  Skriker bara åt dem:
-Som att jag bryr mig? Jag är ju redan vräkt, vad ska du göra åt saken?


Det har nästan alltid varit lungt här, men vad fan är det som händer? NU är det ju vansinnigt alltihopa.

Förut var det bara knarkare som ringde på min dörr. Då hade jag ju Brutus så jag var aldrig rädd för att öppna dörren när de där knarkarna stod med sina sylvassa pupillrar och psykade en..

Men nu, nu är det
  1. skottlossning,
  2. misshandel,
  3. om möblering (kastar soffan från ena sidan till andra),
  4. krossat en massa glas/vaser (idag dock),
  5. Krossat sitt köksfönster,
  6. Spelar musik så att det skallrar i fönstrerna på nätterna (idag dock, annars är det säkert ett år sedan sist),
  7. Hans tjej skriker på honom varje dag,
  8. han puttar ner sin tjej för trappen,
  9. kissar i trapphuset (hans vän),
  10. slänger ut sina överfulla kamrater i trappen så de får sova där (jätte roande när man kommer gående själv på kvällen...

Nej jag har acceptera allt förut men nu vågar man knappt somna längre, man vet aldrig. Vet ju vilka han tillhör så det känns inte positivt att han vet att det är jag som klagat på honom. På ett vis är jag rädd, men jag har inte gjort ngt fel så det är inte jag som ska flytta. Utan det är han, eller det var hans brud som kastade runt möbler och skrek på honom som störde mest. Att han knarkar och dricker skiter jag i, han va ivf tyst när han var onykter...

Det är synd om honom på ett sätt, han har barn och barnbarn. Betyder det mera att få vara onyckter, än att ha ett hem och kontakt med sina barnbarn?



-Huvudvärk, dax för nästa alvedon... i bakrunden sjunger Christer Sjögren...Döda mig!




Det finns en sak som stör mig mera än över-alkoholiserade-störande-granner, det är christer sjögren.... Döda mig NU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0