Min dröm plus tydning enligt internet

Galen granne vill skjuta hundarna på gården.

3 hundvalpar som jag gömmer i deras "gryt"(eller jag kasta ner dem i ren panik!)... De vuxna hundarna är på andra sidan stängslet och dom kan inte ta med valparna därifrån

Den IDIOTISKA (Jag är fortfarande cp arg på honom!) Grannen har ett Gevär men nvänder det bara som hot. Ville bara döda valparna. Retriver valpar
Grannen säger "Inte ens min hund blödde så här mkt när jag vred nacken av den, hahaha!" När han vridit nacken av alla hundvalpar.




Gevär
Att drömma om skjutvapen anses av många drömtydare förebåda någon lyckosam händelse. Kanske är det just spänningen omkring ett vapen som stegrar förväntningarna... En annan tolkning lyder däremot så här: Se: du blir hedrad. Bli beskjuten med: din älskade kan svika dig. Se riktat mot sig: du får en lysande idé, som du också lyckas genomföra.

Galen människa

Sökande efter din identitet, ibland är din uppfattning om människor och världen väldigt splittrad

Dråp
Bevittna: du kan förhindra att någon råkar illa ut. Personerna som uppträder i drömmen har ingen betydelse i sammanhanget.

Valp
Ett barn kan ställa till med förtret mot dig denna dag.




Cp-dröm! Men ahja den är ju bland de mildaste så skitsamma vad den betyder...

Varför drömmer man mardrömmar?
Vaknar nästan varje natt vid 3-4 av ngn dröm, och jag bara måste gå upp! Inte somna om på en gång...







Skitsamma

-TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0