I natt jag drömde någonting som jag aldrig drömt förut

Nej det har jag faktist inte


Jag drömde att vi skulle jaga Kiwifåglar, ni vet sånna där som inte kan flyga! Men det var ivf vi en sjö. Det var jätte svårt att fånga dem oxå ska ni veta för när man tog dem så insåg man att det var sälungar! Inte bra , inte bra...

Sen helt plötsligt så var vi i skolan igen och där så skulle jag lyssna på ngns mp3.
Och om jag hörde ngt så är skulle jag bli hennes bästa vän!
Vilket test asså, jag lyssnade och jag HÖRDE rösterna faktist :) Men jag sa att jag inte gjorde det för hon hade fula byxor... Det var väl snällt gjort av mig?:S

Sen ivf så var det en så JÄVLA dryg unge i "Klassen" (ja det var ju flera i klassrumet) så jag vart så arg att jag bestämde mig för att honom slår jag ner!!!

Tessan satsar med slag mot hans njurar (i drömmen altså) Nu jävlar så ska han bli tyst! eller åtminsdonde dö

Då vaknar jag upp!

-Aj! Varför slår du mig?
-Oj, det var inte med meningen. Skulle bara ge mig på den där zigenaren! (som att han skulle veta vem det var?)
-Men du slog ju TRE gånger!
Tystnad
-Jaha, förlåt... (Jag skulle ju bara slå ner sigenaren jue? :S)

Somnar om...


Ja så kan det gå.

-Tjing


Kommentarer
Postat av: Therese

2009-10-22 @ 10:51:59
URL: http://teoch.blogspot.se
Postat av: Therese

härligt att jag lyckas skicka iväg kommentaren innan jag har skrivit något och med fel bloggadress, briljant! nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skulle skriva för kommentar...

2009-10-22 @ 10:53:49
URL: http://teoch.blogspot.com
Postat av: Tessan

Haha det är ju lyckat:)

2009-10-22 @ 13:57:03
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: knivlisa

hahaha. Kul.

2009-10-22 @ 17:32:47
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Marsvin

hahahahhahahhahahahahahhahahahahhahahahhahahhahahahhahahahhahahhahahahhahahahhahhahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahhaahhahahahahhahahhahahhahahhahahha Haha De där var ju kul:D

2009-10-24 @ 08:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0