Náttfaradís

Japp det är hennes namn:)


Namnet är isländska och betyder "Hon som färdas om natten". Men hon får kallas Nattis




Min lilla tjej <3






Vet ni vad jag drömde i natt? Eller drömde och drömde... vaknade och trodde väl att jag drömde, då såg jag Tobbes Arm/armbåge och trodde att han hade rakat av sig håret :O
Och jag vart jätte arg! Men sen så vaknade jag till lite mera och insåg att det var ju hans arm/armbåge!

Intresseklubben antecknar hoppas jag? ;)



Nu ska jag diska, snart kommer bästa Elina och Alvin över! Vi ska iväg till Big Inn och handla lite till tacos tänkte jag. Sen eftersom jag är stora syster så jag jag köpt varsin godis påse till dem som dom kan ha till filmen:)



Men men nu äre diskning som gäller...


Náttfaradís <3




-TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0