Tjocka människor har ROLIGAST!

Jag och Frida gick på bio i fredags, Prinsessa hette den.

PRINSESSA

"I en hopplös småstad någonstans i Sverige bor Maja, 18 år. Hennes högsta och enda dröm är att bli skådespelare. Hon vill stå i centrum, att alla ska se henne, den vackra människa hon är inuti. Det är bara lite svårt att se. Maja är kraftigt överviktig, klumpig och helt utan social kompetens.

Vi får följa Maja och hennes kamp att förverkliga sina drömmar under sista terminen på gymnasiet. Det är en komisk skildring med tragiska inslag, om fördomarna man möts av när man har ”fel” utseende, om att hitta den styrka och självkänsla som behövs för att verkligen stå i centrum – men då på sina egna villkor."

 

Jag och Frida hade hela bion för oss själva, sista dagen som den gick.

 

 

Jag äter ju nutrilett just nu och typ all mat luktar skitgott!!! Helt sjukt...

Självklart roade sig Frida med att trycka upp sina sourcream chips i nyllet på mig. Det sjuka var ju att trots att jag bara såg massa kalorier, som jag verkligen inte orkade springa bort, så vattnades det i munnen på mig att jag inte visste vad jag skulle a vägen! Ja, jag tog en mandarin istället och en klunk vatten. Mumms...

 

Skit rolig och behövlig kväll. Kvällens roligaste disskution var ivf

 

-Fan asså nu får du ge dig!!! Nu har du kallat mig tjock och ful i 1timme 15 minuter!!   Jag

-Jag har aldrig kallat dig FUL!   Frida

-Eh... Nä he? det var ju snällt sakt!....   Jag

*Bryter ut i toal skratt attack!*

 

Gud ser dig! FAIL! :)

 

 

-Tjing

 

ndicdjscs

Tjock och glad, mera kexchoklad!!!! GAH GE MIG!!!!! ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0