Vänder på en femöring

Jag funderar och analyserar sönder saker och ting. Men det roliga är att det är bara EN människa som någonsin har kommit på det. Jag citerar:

"Visst är du skit sur egentligen? Fast du tror du kan lura alla andra så ser jag faktist hur du övertalar dig själv att fejka ett leende och ord. Vad är det som gör att du är sån?"

Det är nog den läskigaste meningen nån människa någonsin har sakt till mig.
Kanske för att det var så rätt träffat. Så sant...


Analysera....analysera... Borttagen text



När jag var liten så var jag vääääldigt upp och ner. Antingen eller, men jag tror att med tiden så har jag kunnat bromsat upp de där upp och ned dalarna. Åtminstonde för andra, inombords så är det ju samma som förr.


Läste mitt horoskop på www.aha.nu Där dom skrivit lite om Jungfrun (mitt stjärntecken)

Den som är född i Jungfruns tecken har en vilja av stål och vet precis hur hon vill ha det. Men innan hon utför en handling vidtar hon alla försiktighetsmått och alla andra möjliga sätt att gå tillväga. Förmågan att analysera är Jungfruns starka sida.


Förmåga att analysera? Ja jag analyserar ju sönder saker och ting! Skit bra egenskap, verkligen...inte!




Intressanta människor är sådana som jag inte kan läsa av lätt. Sådana som jag verkligen måste fundera och klura. Hur dom tänker, pussla ihop alla bitar...Men ibland hatar jag det oxå. Faktist.



Min impulsiva sida ställer till allting, jag kan inet ens skriva ett sammanhängande blogg inlägg. Lyckat va?


Som nu tillexempel, så ska jag berätta om att jag ser fan sämre och sämre på håll.
Jag trodde jag mötte världens miffo på vägen hem!
Jag trodde stenhårt på att människan hade clown röda kinder. Sånna där pluffs kinder som ngn tjock pizza bagare har i disney filmer.

Jag gjorde ALLT för att INTE stirra ut människan...Men när vi möttes så var det bara en "vanlig" punkare som hade rosa/röda Elton John brillor.
Till min lättnad för jag trodde verkligen att det var en DISNEY FIGUR! :S










Det finns en hemlighet som ni snart får veta. Om jag vågar berätta dvs...
Men jag är rädd för att det är ett misstag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0