SEMESTER!!!!!

Helt underbart min första semesterdag idag!


Så vad gör man när man har semester? Sova länge funkade ivf inte...


idag ska jag följa med Kängaru till Eskilstuna sen hem till köping och köpa första fodersäcken till beebis:D baraa tre dagar kvaar nu! På måndag den 23 augusti kommer de lilla liveet hem:D


Det känns så himla rätt, allting! den lycka att äntligen hittar rätt" valp med rätt korsning i sig:)



Fina lilla  gullunge:) <3



nej nu mot E-tuna!

Mahaha man kan inte varra seriös jämt;)

Kommentarer
Postat av: M

Skönt med semester och passande nu till din valp kommer och han så fin, förstår din längtan!

Hoppas man kan få möta er en dag och få "lukta på hund" Haha kunde inte låta bli skriva så för så säger dom flesta som vill se en baby ;)Ja då tar man ju bort ordet hund så klart hehe ja slut med fånerierna jag glad för din skull att du hittat en fyrfotad vän och hoppas "svarta panter/hunden" kommer överens med den lille.



Läste nedan här är det sant har du hittat en hamster?? Gisses vad är det för sjuka som släppt ut en sådan hur som helst fy sjutton. Har du hittat hem till den då? Eller får han med bli nye innebonde?



Hoppas vi skrivs å hörs en dag mvh M

2010-08-21 @ 18:44:16
URL: http://adropoflife.cybersajt.com/
Postat av: Doktorn

Grymt snygg bild du.. :)



sv:

1. Nope, inne i stan på Högkvarteret.



2. Oj många, håller på att sammanställer en lista som jag ska lägga ut här under veckan, Din ingår i listan.



3. Allt, framförallt att få sköna reaktioner av folk som ställer frågor eller blir glada eller berörda. En vis man sa en gång att bra teater är inte rolig eller tragisk utan teater som berör. Lite så är det med mitt bloggande, det viktigaste är inte att Alla skrattar knäna av sig utan att jag lyckas beröra någon, någonstans, på något sätt. Kanske till skratt, kanske till förundran, kanske gör någon upprörd.



Men vetskapen om att jag får ge folk en liten tanke är tillräckligt för att göra mig mer än nöjd över bloggandet. Därför är reaktioner och kommentarer alltid viktiga och roliga.

2010-08-23 @ 06:43:59
URL: http://doktorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0