3:e julaftonen idag

24 firade vi hemma hos Daddy på Ullvi backar! Fick massa fina paket - synd bara att jag jobbade morgon och kvällen oxå så vart inte där så länge som jag hade velat :/ Men massa god jul mat och super fina paket fick jag och Tobbe :) Jag tröck i mig massa god lax - och massa god julmat :D

25 firade vi ute i västra skedvi. På vägen dit så for vi ner i diket och som tur var så var det på vägen där jag känner bönderna :) Så tog väl bara ngn halvtimme så var vi uppe på vägen igen och körde mot Kusktorp. Jag åt kalkon för första gången i mitt liv och OJ så gott det var! Helmer och jag lekte ute på gärdet i djupa snön - kan säga att Helmer verkligen älskar att vara där ute. Hoppade upp i snöhögar jämfota och var dunder happy! :D

Idag den 26 far vi till skultuna och firar hos mor i skultuna. Snälla som de är så hämtar de oss. Min förkylning är värre och jag vill verkligen inte stå och vänta på tågen och att blir ännu sjukare... Så det är dagens plan:)




I morgon jobbar jag 8-16. Skönt med en "kort" dag när man inte är frisk!

Nu ska jag knapra alvedon 1g
-TJING

Kommentarer
Postat av: moa

där ser du, det är allt bra med jul ;)



Jag har också lyckats bli dyngförkyld lagom till jul :/ men slipper ju jobba iaf :P

2010-12-26 @ 13:54:53
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0