Deodoranten - för Honom eller för Henne

Vissa när dom handlar deodorant tar bara någon, lägger i korgen och betalar.

Men jag, nä jag skulle aldrig kunna göra det! Jag måste lukta på varenda deo! Men nu har (läs hade) ja fastnat för en sort och som jag hållit mig till i säkert ett år.


Jajajaja, nu börjar inlägget bli tråkigt så nu ska ni få höra om den deodoranten som luktar? ja det får ni se...


Inledelse: Jag och Tobbe storhandlar och jag glömmer deo (PANIK!). Tobbe snäll som han är erbjuder sig att sticka in på ica och köpa en. Jag förklarar hur den jag hade innan såg ut, rosa och lila med lite stjärnor på.

Medans jag satt och övergödde mina fettceller på fiket så kommer han tillbaka med den blåa deon som jag vet att jag har dissat ett antal gånger jag har luktat på den.

-Var det den här älskling?  Tobbe
-Åh nej, det är ju den där som luktar kille... och den är ju blå, inte rosa/lila Jag
-Jahapp men då får du gå och byta till den rätta då! förresten så var det den ända med stjärnor på!  Tobbe
-Ja ne, jag kan gå runt och lukta kille...   Jag

Öppnar deon och testar lite på handen. Sträcker fram det till tobbe och säger:

-Lukta, det luktar kille...   Jag
-Nä det göre inte alls det!  ...Men det luktar knappast tjej heller...hahahaha!  Tobbe




Så här måste det a gått till, dom blandade den till vänster och den mittersta för att få fram den blåa/gröna.

Ja varför inte, nu slipper ju shemales stå och välja vem dom ska vara för dagen, nu får dom ju både och:)



Men faktist, det var ju stjärnor på den. Små små oranga stjärnor... Plus att den inte luktar nå starkt så ska vara ekonomisk och använda min shemale deo ett tag fram över :)



-TJING



Kommentarer
Postat av: knivlisa

OJ! Är det. Haha.. kul kille

2010-02-04 @ 14:51:17
URL: http://knivlisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0