Lilla söta!

Valpisarna fick sin första kloklippning i förrgår! Och dom har växt på sig en hel del :) Nästan dubblat sina vikter. Nagel lack på svanstipparna, men tiken är tydligen en kanon mamma som tvättar bort det så nu har dom fått varsina färgband istället.



Mysigt att sova tätt tätt tätt :)

Bild lånad från Uppfödarbloggen





Nu ska jag till jobbet, sen är mina timmar gjorda för denna vecka. Nästa vecka blir en underbar vecka! Jobbar bara onsdag och torsdag!

Hoppas ni får en kanon bra söndag!


-TJING

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

ååh tack för din snälla kommentar! Glad jag blir så glad när folk gillar mina bilder..

Allt bra i denna hemska värme? Jag liiiider.. Men gud så härligt det ha varit på landet...bilder finns å bloggen..kramar

2010-07-04 @ 13:14:50
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0