Köpingsfesten är ett skämt

Och ett stort sådant! Var iof nykter då jag jobbade hela helgen men ändå...

Fredagen var Frida till stan så gick en liten sväng, hon hittade snygga brills och jag nada... Åkte hem och snackade massa skit istället.

Lördagen då? Jo jag och Bögen (alias Kängan) drog ner och skulle kolla på
Dead by April
. Dom var helt okej live faktist! Men folket som var där?

  • 90% av alla hade tandställning
  • 50% var i målbrottet
  • 99% av alla tjejer hade foundtionrad (=fjoooortisar)
  • Killarna drack energidryck och tycke dom var as coola (hotade varandra med att "Jag har skaaakat den, passa dig så jag inte sprutar i ditt ansikte"!!) Vilket jag skrattade väldigt mkt åt ;D haha
  • Dom "tuffa" mamma grisarna hade öron proppar (även Kängan fast hennes var osynliga ;D haha )
  • Nördar började hoppa i en ring och sprang in i folk och varandra med flit. (Ja jag "råkade" skada njuren på den värsta...)
  • Det fanns ingen legg kontroll, utan vakterna vill bara kolla en pupiller innan man fick gå in ( "DU, lyft på solbrillorna så jag får se dina ögon")
  • 50% av alla ungdommar hade sin alkohol debut... Jävla amatörer som blir fulla på 5 cider

Nä sörrni Köpingsfesten var en ren och skär flopp! Att gå till jobbet (måste gå genom stan) var nog det värsta jag har gjort på länge.

Tänk er att det luktar bakfylla x2 och sen får du zick zacka dig  fram för alla spyor... Nä Köpings bor är GRISAR! USCH!



Idag är jag ivf ledig :) Så ska strax iväg och sooooola :D Och i morgon ska jag till Slottspraktiken så dom får ngn ordning påt!

-TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0