Schema byte

IGEN!!!

Har faktist tappat räkningen på hur många schemabyten vi har haft detta år. Man blir tokig och jag blir otroligt stressad. Jag har nog sämsta jävla schemat någosin!

Man jobbar 8-13 sen tillbaka 14.30-17 sen hem IGEN! och jobba 20-21.30.

allt som allt blir det bara 8 timmar som du får betalt för, MEN hela dagen är förstörd för att typ hitta på en massa saker tillexempel efter jobbet. Nej jag ska testa en liiiten stund sen får vi se hur det blir med återgärderna.


Men seriöst? VEM vill jobba då här? INTE JAG ivf. Tack och hej säger jag bara.


Är riktigt upprörd faktist, och mig kan inte inte köra med hur som helst, jag är faktist värd mera!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan ju inte vara okej med ett sån schema. Vad säger facket om det. Man ska ju ha ett annat liv också utanför arbetet.

Kram mamma

2010-05-19 @ 10:58:08
Postat av: Tessan

Ja du jag vet inte vad dom säger. Ska ringa nästa vecka och kolla vad dom säger om tider så där...

2010-05-20 @ 06:05:13
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0