Älskade lilla sötknyte <3

Hörde hur ngn var i sovrummet, tänkte att det är nog Helmer som "hjälper till" att bädda... Men jag gick och tittade och där var han!




Fy vad jag skrattade, han sprang runt som en tok och hade jätte roligt, synd att jag inte hade kameran framme då! Men men ni får ivf se en snutt avet när han var lugn :)

Edit "Kom ihåg lapp till mig själv" - Ta undan leksaken när Helmer ska vara själv. Leksaker som kan sätta sig runt halsen är farliga ifall man inte är i närheten och om han fastnar! (Jag skulle inte ens våga ha ett halsband på en hund när den ska vara själv! Plötsligt händer det och då kan det vara försent)


-Tjing!






Jag har kollat runt på Axelssons, och jag vill gå Hundmassage kurserna! Fy sjutton va kul det skulle vara, plus att jag tror det skulle gå hem om man skulle starta ngt sådant :) Har alltid tyckt att det är kul med sjukgymnastiken på jobbet osv (dock med människor jue) men det finns ju hundar som skulle ha mkt nytta av det oxå:) Sjukgymnast för hundar? :D fast...jag skulle nog ha svårt att ta betalt va folk för det - eftersom jag tycker det är så himla kul! kanske nästa hobby om inte annat :)

Kommentarer
Postat av: moa

nån sån kurs skulle jag också gärna gå! verkar skitkul ju

2010-11-30 @ 16:18:23
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0