Ännu ett inlägg :)

Japp japp, har så mkt bilder på telefonen som jag glömt lagt upp här så nu får ni se dem oxå.

Första bilerna är från idag när Helmer hade hittat en lerpöl i stallet och var tvungen att bada när han kom hem.

Ser ni honom?




Men nu ser ni honom ivf? :)


Helmer vill alltid bli inlindad i en filt när han har badat :) Fast heeelst vill han ligga under mattes duntäcke:) Det är bra det, för då blir pälsen slät när den torkar!


Jag slänger in två bonus bilder som jag tycker mkt om. Jag tror att Helmer har en sövande effekt på mig och sambon. Och självklart ska Helmer vara nära (helst innan för skinnet på en) när han är trött :)


(Helmer tycker att han är jääätte litn fortfarande :) )


Vi ser sura ut båda två när vi sover ;)


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0