Kul med oplanerad träning!

Ett roligare inlägg denna gång

Idag (läs ikväll) tog jag med kameran för att ta kort på Helmer i snön :) MEN jag tycker det är så himla roligt att hitta på övningar där man är. Så idag när jag skulle sätta helmer i en snö hög och ta kort på honom så kom jag på ngt mkt mkt roligare!

Söka efter godis (torkad blodpudding) i snöhög! :D


Men först korten som var "pose kort"

Låt mig få presentera HERR LÅNGÖRA :) haha!


Han börjar bli en kille istället för bebis nue :)


Blicken säger mer än tusen ord: ".Kan vi inte göra ngt roligt istället matte?"




Och korten från "Leta godis i snöhög!"





Och svansen gå i ett... :)


Fokuus...fooookuuuuus...Wiiiie GODIS! :D






Brukar ni lägga in spontana övningar ute på promenaderna?





Kommentarer
Postat av: Hannah

Jättefina bilder :d

2010-11-15 @ 12:15:29
URL: http://kurtelza.blogg.se/
Postat av: Zandra, Lova & Lystra

Jag brukar ha med mig en dummy ut och köra moment från apporteringen eller så kör vi moment från rallylydnaden. Ibland kan jag ta med mig en kantarell ut och köra lite kantarellsök också :)



Sv:Rallylydnad är super skoj ;D Det tycker jag ni ska testa på. Momenten och så kan du nog börja träna in, i långsam takt förstås :)



Det går jätte bra med lillan, vi har haft det lite jobbigt med rumsrenheten. Men det börjar falla på plats nu.

2010-11-21 @ 08:02:54
URL: http://goldendays.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0