Snö snö snö!


Roligt att springa i snön! Hade långa spårlinan på honom eftersom vi lekte utanför konsum, utifall det skulle bli knäck i örnonen (eller snö;) )


Paus och spanar på nånting :)


Usch för kamerans blixt! ;)


Helmer älskar verkligen snön :) Så har gått mkt med spårlinan (15 m lång) så han får utforska så mkt som han vill nu när det är nytt och spännande än att ett koppel ska störa honom. Viktigt med både och tycker jag :) Där jag vet att det inte finns trafik är han givetvis helt lös, men han håller isg ändå 10 m max ifrån mig


Usch va det skär i hjärtat, såg ännu en till hund i dag med den där förbaksade grimman (Halti) på sig... Det var en Golden, och det "roliga" är ju att alla hundvana människor vet hur jäkla lätt lärda dom är och att det inte skulle kräva mkt arbete alls för att få hunden slippa grimman och ha vanligt halsband på sig istället. Tänk, att inte ens ett föl leder man i grimman för att vi människor fortfarande är för starka och kan göra dem illa om de drar till osv.


-TJING

Kommentarer
Postat av: Kängan

Vad är det för slags människor som sätter nosgrimma på en golden? snacka om okunniga hundmänniskor. blir så arg!!!

2010-11-10 @ 17:35:14
Postat av: M

Hejsan!

Helmer växer ju så det knakar l

Riktig fin valpis ser att han med tycker om snön precis som mina barn gjorde i dag det vart full bus i backen med pulkan.

Hoppas vi skrivs

2010-11-10 @ 18:41:55
URL: http://adropofmylife.cybersajt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0