Blir jorden större? :O

Ja alla träden och allt som lever på jorden blir ju jord och nytt växer upp... Och träden/liven som är nästa generation blir ju oxå jord. Altså måste jordskorpan bli tjockare och tjockare?

Eller?



Helmer har ögoninflammation

I morse var Helmers ögon alderless igenkleggade, inte så att han inte kunde titta men det var lite var i ögonvrån. Så idag ringde jag och fick en tid hos vetrinären kl 13.20! Det blev på Strömsholm då jag fortfarande har lite svårt för köpings djurklinik. Alla som jobbar där är verkligen super trevliga och duktiga men det sitter i att jag avlivade min lilla Brutus där och den energin vill jag undvika så mkt som möjligt att ge Helmer. Vaccinationen gick ju bra i Köping men då höll husse honom.


Håller ivf hök öga på Helmer just nu (han ligger och sover för stunden) så han inte kliar i ögonen. Ska ge honom lite ögondroppar tänkte jag som förhoppningsvis är lite klådstillande.



Min älskade lilla bebis:(


:) Kortet är taget när det regnade ute förra veckan, och Helmer ville inte alls bli blöt:)


-Tjing

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hehe ännu ett filosof inlägg ;P Du kanske skulle bli filosofi på heltid :)



Usha, va tråkigt med ögonen. Krya på sig lilla Helmer.



Sv: Nu har vi fått veta vilken bäbis som blir vår, har lagt ut en bild på bloggen. :)

2010-10-13 @ 13:25:48
URL: http://goldendays.cybersajt.se
Postat av: moa

Haha du är ju för rolig med dina funderingar xD Du är ju värre än mig :P



nee stackars Helmer :O hoppas han blir bättre snart!



sv: hihi ja tänkt om vi alla hade varit dobbysar ;)

ang. tryck på t-shirt. Jaa det hade nog varit lättare med sånt papper, men jag måste ju abslout göra allt krångligt för mig, Haha xD

2010-10-13 @ 21:41:58
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/
Postat av: Therese

Han är ju bara för underbar <3 <3 <3

2010-10-15 @ 08:44:14
Postat av: Camilla

Jaha är det här lilla helmer som morris leker med.. Jätte söt!! Hoppas han blir bättre.

2010-10-16 @ 08:38:52
Postat av: justyna

vad söt han är! kul att titta på andra hans bröder helmers bror sture:)

2010-10-17 @ 12:02:55
URL: http://tarasture.blogg.se/
Postat av: Daniel

men stackarn, krya på vovven!

2010-10-19 @ 13:24:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0